Татар теле һәм әдәбияты

Инновацион эшчәнлек буенча эш тәҗрибәсе

"Инновацион эшчәнлек буенча эш тәҗрибәсе" җыентыгына рецензия

"Һөнәри осталык юлында" җыентыгы

Татар теле укытучыларының эшчәнлеге. Иҗади үсеш юлында

"Туган төбәгем" (электив курс программасы)

"Туган төбәгем" электив курс программасына рецензия

Үрнәк программалар

Татар әдәбиятыннан үрнәк программалар
5 нче сыйныф өчен "Татар теле" предметы буенча эш программасы
5 нче сыйныф өчен "Татар әдәбияты" предметы буенча эш программасы

Татар теленнән гуманитар профиль өчен программа

10 нчы сыйныфта татар теле
11 нче сыйныфта татар теле
УМК

2016-2017 уку елына региональ дәреслекләр һәм методик ярдәмлекләр исемлеге

                                                                              ***
Татар теле һәм әдәбиятыннан район олимпиадасы сорауларыХөрмәтле коллега, үзең эшләп кара. Бәлки укучыларың белән дә эшләп алырсың?..

Татар әдәбиятыннан тестлар (Гәрәева Ф.К.)

  • Ф.Әмирхан иҗаты буенча сораулар танышырга

    • Ш.Камал иҗаты буенча сораулартанышырга>

      Татар теленнән анализ ясау тәртибе һәм үрнәкләре
      карарга

        Дәрес эшкәртмәләре

        • Факил Сафинның "Биек тауның башларында"романы буенча класстан тыш уку дәресе карарга



    Класстан тыш чаралар
    "Илдә калдың җыр булып"
    Г.Тукайның тормыш юлы һәм иҗатына багышланган әдәби – музыкаль кичә
    Кичә татар халкының бөек шагыйре Г.Тукайның үзенчәлекле тормыш һәм иҗат юлы белән таныштыру, шигырьләрен сәнгатьле итеп яттан сөйләү, аның сүзләренә язылган җырлар тыңлау, Тукай иҗатына ихтирам һәм мәхәббәт тәрбияләү максатында үткәрелә. Кичә буласы залга Тукай портреты эленә. Тукай турында фикерләр язылган плакатлар, укучыларның Тукай әсәрләренә ясаган иллюстрацияләре урнаштырыла.
    “Илдә туган ил улы син,илдә яндың нур булып,
    Ил күгендә яз идең син,илдә калдың җыр булып. ” Г.Афзал.
    Әкрен генә “Тәфтиләү” көе уйнатыла.
    танышырга
      Язучы Факил Сафин белән очрашу кичәсе
    Кичә үткәрелә торган бүлмә бәйрәмчә бизәлә. Өстәлгә чәчәкләр куела. Ф.Сафин портреты, әсәрләреннән өзекләр эпиграф итеп стенага язып эленә. Китапларыннан күргәзмә оештырыла. “Казан утлары”, “Татарстан”, “Аргамак”, “Офык”, “ Фән һәм мәктәп”, “Мәйдан" җурналлары, “ Көмеш кыңгырау” газетасы, әсәрләренә укучылар ясаган иллюстрацияләр урын ала.
    2 укучы, кулларына чәк-чәк тотып, кунакларны каршы ала. Кунаклар бәйрәм буласы залга чакырыла.Бер укучы “Бәйрәм бүген” җырын башкара. Кичәне 2 укытучы алып бара.
    ”Кайту” шигыре укыла.
    1 а.б. Һәр якның, һәр төбәкнең бик матур кешеләре бар. Төскә-биткә генә түгел, үзләренең күркәм эшләре, тоткан кыйблалары белән киләчәк буыннарга да үзләреннән тирән эз калдырырган шәхесләр яши. Алар мактанып йөрмиләр, тыныч кына эшлиләр.
    2 а.б. Бүген шундыйларның берсе хөрмәтле авылдашыбыз Гаяз Исхакый бүләге лауреаты, язучы һәм шагыйрь Факил Сафин бездә кунакта. Әйдәгез, аны зурлап, кул чабып каршы алыйк.


    Чыгышлар
    Татар теле һәм әдәбияты дәресләрендә укучыларның иҗади сәләтләрен үстерү

    Презентацияләр